Γεύση - Ψυχαγωγία

Το Νο1 φρούτο που μπορεί να σας βοηθήσει στην απώλεια βάρους

Όλοι γνωρίζουμε πως δεν υπάρχει καμία «μαγική τροφή» για το αδυνάτισμα. Η απώλεια βάρους εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως οι διατροφικές συνήθειες και οι ποσότητες φαγητού που καταναλώνετε. Ωστόσο, ορισμένα τρόφιμα, όπως τα φρούτα και τα λαχανικά, είναι απαραίτητα για τη διατήρηση ενός υγιούς βάρους.

Αν και όλα τα φρούτα και τα λαχανικά προσφέρουν μια ποικιλία θρεπτικών συστατικών που συμβάλλουν στην καλή υγεία, κάποια από αυτά, όπως τα σμέουρα (raspberries), μπορεί να είναι πιο ευεργετικά για την απώλεια βάρους. Ίσως μέχρι τώρα δεν το γνωρίζατε, αλλά αυτά τα μικροσκοπικά φρούτα μπορούν να γίνουν «σύμμαχοι» στην προσπάθεια σας να χάσετε βάρος. Η Novella Lui, διαιτολόγος και συντάκτρια θεμάτων διατροφής και υγείας εξηγεί γιατί τα σμέουρα μπορούν να σας βοηθήσουν να αδυνατίσετε.

Το Νο1 φρούτο για την απώλεια βάρους: Τα απίστευτα οφέλη των σμέουρων

Θέλετε να χάσετε βάρος; Συμπεριλάβετε τα σμέουρα στη διατροφή σας! Αυτά τα γλυκά, μικροσκοπικά φρούτα είναι γεμάτα με φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά, ενώ διαθέτουν και μια απολαυστική γλυκιά γεύση.

3 λόγοι που τα σμέουρα μπορούν να σας βοηθήσουν να πετύχετε τους στόχους σας:

Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες

Έχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες

Περιέχουν φυσικά σάκχαρα

Φυτικές ίνες σε αφθονία

Ένα φλιτζάνι βατόμουρα, είτε φρέσκα είτε κατεψυγμένα, παρέχει περίπου 10 γραμμάρια φυτικών ινών, σύμφωνα με το USDA. Αυτό αντιπροσωπεύει περίπου το 1/3 της ημερήσιας συνιστώμενης πρόσληψης φυτικών ινών για άνδρες και γυναίκες, σύμφωνα με τις Διατροφικές Οδηγίες που δίνονται στους Αμερικανούς πολίτες. Οι φυτικές ίνες προσφέρουν αμέτρητα οφέλη στην υγεία. Εκτός από την προώθηση της απώλειας βάρους, βοηθούν στην καλή λειτουργία του εντέρου, επιβραδύνουν την πέψη και προλαμβάνουν τις απότομες αυξήσεις του σακχάρου στο αίμα, χαρίζοντας σταθερή ενέργεια όλη μέρα.

Επιπλέον, τα βακτήρια στο έντερο σας τρέφονται με φυτικές ίνες. Ως εκ τούτου, η κατανάλωση φυτικών ινών είναι απαραίτητη για ένα ισορροπημένο μικροβίωμα του εντέρου, το οποίο παίζει ρόλο σε άλλες πτυχές της υγείας σας, όπως η λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος.

Αντιφλεγμονώδεις Ιδιότητες

Τα αντιοξειδωτικά που βρίσκονται στα φρούτα και τα λαχανικά παίζουν σημαντικό ρόλο στην προστασία των κυττάρων του σώματός σας, εξουδετερώνοντας τις επιβλαβείς ελεύθερες ρίζες και μειώνοντας τη φλεγμονή που προκαλεί ασθένειες. Αρκεί να κοιτάξετε το υπέροχο κόκκινο χρώμα των σμέουρων για να καταλάβετε ότι είναι γεμάτα με αντιοξειδωτικά.

Στην πραγματικότητα, τα σμέουρα περιέχουν συγκεκριμένα αντιοξειδωτικά που ονομάζονται ανθοκυανίνες, σύμφωνα με μελέτη του 2019 στο περιοδικό Journal of Berry Research. Επιπλέον, τα φρούτα αυτά είναι εξαιρετική πηγή βιταμίνης C, ενός άλλου αντιοξειδωτικού.

Έχουν φυσικά σάκχαρα

Τα σμέουρα περιέχουν φυσικά σάκχαρα και μπορούν να ικανοποιήσουν την επιθυμία σας για γλυκό. Φάτε τα σκέτα ή προσθέστε τα σε γιαούρτι με δημητριακά, σε σαλάτες, επιδόρπια και πολλά άλλα.

Πώς τα φρούτα μπορούν να βοηθήσουν στην απώλεια βάρους

Συχνά ακούμε για την υγιεινή διατροφή, αλλά μπορούν τα φρούτα να βοηθήσουν στην απώλεια βάρους; Η απάντηση είναι ναι, και η επιστήμη το υποστηρίζει!

Τα φρούτα μπορούν να γίνουν «σύμμαχος» στην απώλεια περιττών κιλών για τους εξής λόγους:

1. Μπορούν να αντικαταστήσουν άλλα τρόφιμα που έχουν πολλές θερμίδες

Σε σύγκριση με άλλα τρόφιμα όπως αλμυρά σνακ, γλυκά και ροφήματα με ζάχαρη, τα περισσότερα φρούτα είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και χαμηλά σε θερμίδες. Περιέχουν επίσης άφθονο νερό και φυτικές ίνες, που σας κάνουν να νιώθετε χορτάτοι καθώς προσθέτουν όγκο στα γεύματα. Σύμφωνα με το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών (CDC), τα φρούτα μπορούν να σας βοηθήσουν να καταναλώνετε λιγότερες θερμίδες.

2. Βοηθούν στην καταπολέμηση της πείνας περιορίζοντας τα άσκοπα τσιμπολογήματα

Τα φρούτα απαιτούν περισσότερο μάσημα από άλλα σνακ, όπως τα μπισκότα ή τα πατατάκια. Έρευνα στο περιοδικό Nutrients έδειξε ότι η κατανάλωση αρκετών φρούτων και λαχανικών μπορεί να επιβραδύνει τον ρυθμό με τον οποίο τρώτε, κάτι που βοηθά στον έλεγχο της πείνας. Επιπλέον, το να αφιερώνετε χρόνο για να μασήσετε τις τροφές βοηθά στο αίσθημα του κορεσμού με αποτέλεσματα να νιώθετε πιο χορτασμένοι καταναλώνοντας λιγότερες θερμίδες.

 




ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ