ΕΛΛΑΔΑ

Σύγκρουση τρένων: Το μοιραίο στοιχείο που «έδειχνε» το κακό που έρχεται και δεν αξιολογήθηκε σωστά

Στο φως μια πληροφορία για ένα στοιχείο, το οποίο αν είχε γίνει αντιληπτό ίσως και το δυστύχημα να είχε αποτραπεί.

Σύμφωνα με αποκάλυψη του MEGA, υπάρχει ένα τμήμα στη Θεσσαλονίκη, το Ρ6, το οποίο καταγράφει το πόσο ηλεκτρικό ρεύμα καταναλώνει η κάθε γραμμή. Κάποια στιγμή βλέπουν οι αρμόδιοι ότι υπήρχε μεγάλη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, πολύ μεγαλύτερη από αυτή που θα κατανάλωνε μόνη της η εμπορική αμαξοστοιχία.

Από το Ρ6 επικοινωνούν με την σταθμάρχη των Νέων Πόρων και αναζητούν γιατί υπάρχει αυτή η κατανάλωση ενέργειας. Η σταθμάρχης ενημέρωσε πως γνωρίζει πως υπάρχει μόνο η εμπορική αμαξοστοιχία, η οποία κινείται στη γραμμή.

Στη συνέχεια επικοινωνούν με τη Λάρισα και από εκεί και πέρα δεν υπάρχει ενημέρωση, ενώ όλα αυτά συμβαίνουν στο κρίσιμο λεπτό της σύγκρουσης.

Λόγω της τεράστιας έλλειψης προσωπικού, δεν υπάρχει εδώ και καιρό δεύτερος σταθμάρχης, αλλά ένας κλειδούχος ο οποίος, εάν χρειαστεί πηγαίνει χειροκίνητα να γυρίσει το κλειδί.

«Μάλλον έχει πέσει νταλίκα πάνω στο τρένο»

Στο φως νέα στοιχεία έφερε το Star για το μοιραίο βράδυ, αλλά και όσα φέρεται να είπε ο σταθμάρχης μόλις πληροφορήθηκε το γεγονός.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, το μοιραίο βράδυ, ένας συνάδελφος του σταθμάρχη, που τον βρήκε να επικοινωνεί με την πυροσβεστική τον ρώτησε τι έγινε.

Ο σταθμάρχης αρχικά απάντησε πως «υπάρχει σύγκρουση, μου λένε για μία σύγκρουση». Ο συνάδελφος τον ρωτάει «τι έκανες;» και ο σταθμάρχης φέρεται να απάντησε «μάλλον έχει πέσει νταλίκα πάνω στο τρένο».

Ο συνάδελφος του σταθμάρχη φέρεται να απάντησε «πώς είναι δυνατόν να έπεσε νταλίκα από την Εθνική πάνω στο τρένο;».




ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ