ΚΡΗΤΗ

Κρήτη: Τρίωρες στάσεις εργασίας σε Γυμνάσια – Λύκεια από σήμερα, Δευτέρα 24 Απριλίου

Τρίωρες στάσεις εργασίας ξεκινούν από τη Δευτέρα οι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ενάντια στην αξιολόγηση.

Σε ανακοίνωσή της η ΕΛΜΕ Ηρακλείου αναφέρει τα εξής:

“Το ΔΣ της ΟΛΜΕ, σε υλοποίηση της ομόφωνης απόφασης της   ΓΣ Προέδρων των ΕΛΜΕ (11-02-23), προκηρύσσει 3ωρες στάσεις εργασίας για την πρώτη ή τη δεύτερη βάρδια εργασίας από Δευτέρα 24/4 έως και Παρασκευή 28/4, στο πλαίσιο της αποτροπής της υλοποίησης του ν.4823/21 και της ΥΑ 9950/ΓΔ5/27-01-23 (παρακολούθηση μαθημάτων από αξιολογητές κλπ.).

Η ΕΛΜΕ Ηρακλείου, σύμφωνα και με την απόφαση της Γενικής Συνέλευσης στις 2/2/2023, κηρύσσει επίσης  συμπληρωματικά 3ωρες διευκολυντικές στάσεις εργασίας από τη Δευτέρα 24/4/2023 έως και την Παρασκευή 28/4/2023, ώστε  -μέσω αυτών και μαζί με αυτές που έχει κηρύξει η ΟΛΜΕ- να καλυφθούν οι συνάδελφοι για όλη τη διάρκεια του  εργασιακού ωραρίου και να έχουν τη δυνατότητα της  συμμετοχής στις παραστάσεις διαμαρτυρίας στα σχολεία που   πρόκειται να πραγματοποιηθεί αξιολόγηση.

Καλούμε τα μέλη του  σύλλογο  εκπαιδευτικών κάθε σχολείου να υπογράφουν μαζικά τη δήλωση της  Απεργίας- Αποχής της ΟΛΜΕ,

Καλούμε όλους τους νεοδιόριστους της ΕΛΜΕ Ηρακλείου και την Επιτροπή Αγώνα  να αξιοποιήσουν τις στάσεις εργασίας (8-11πμ και 11-2μμ) που έχουν κηρυχτεί για τις μέρες αυτές, ώστε  να δώσουμε μαζικά το «παρών»  στις διαμαρτυρίες που θα γίνουν στα σχολεία που θα δεχτούν την «έφοδο» των  επιθεωρητών!

Αυτή την  εβδομάδα αμέσως μετά τις διακοπές  θα πυκνώσουν, πιθανώς, οι επισκέψεις των αξιολογητών-επιθεωρητών  στα σχολεία. Ο προγραμματισμός αυτός της διοίκησης-που στοχεύει να αιφνιδιάσει και να δημιουργήσει τετελεσμένα μέχρι και την τελευταία ημέρα πριν τις εκλογές -επιβεβαιώνει δύο βασικά και γνωστά δεδομένα:

Πρώτον την πλατιά αντίθεση του κλάδου απέναντι στην αξιολόγηση, γιατί η συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων αντιλαμβάνεται πολύ καλά τους αντιδραστικούς στόχους που  έχει αυτό το μέτρο και είναι οι εξής::

ü Η  κατάργηση της μονιμότητας και η  μετατροπή όλων των εκπαιδευτικών σε ισόβια δόκιμους, λόγω της κατάργησης των οργανικών θέσεων και  της επιβολής ατομικών συμφώνων απασχολισιμότητας   (ατομικές συμβάσεις εργασίας).

ü Η διαμόρφωση ενός ασφυκτικού πλαισίου υποταγής, βάσει του οποίου  ο  εκπαιδευτικός  δεν θα έχει θεμελιώδη δικαιώματα, αλλά θα λειτουργεί ως  πειθήνιο όργανο και ιμάντας μεταβίβασης των πολιτικών  της καταπάτησης των μορφωτικών και δημοκρατικών δικαιωμάτων των μαθητών μας.

ü Η κατηγοριοποίηση  των σχολείων και η λειτουργία τους με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια και διαφοροποιημένα προγράμματα σπουδών, για να επιταχυνθεί η επιβολή της «κατάρτισης-  ισόβιας δουλείας» και, εν τέλει, της  απομόρφωσης που προωθείται για την πλειοψηφία των παιδιών των λαϊκών οικογενειών.

Δεύτερον  την  πολιτική επιλογή του συστήματος  να επιβάλει  με κάθε τρόπο το αντιδραστικό μέτρο της Αξιολόγησης-Κατηγοριοποίησης. Λόγω αυτής της αντιλαϊκής επιλογής,  συνεχίζεται  η εφαρμογή  της Αξιολόγησης   ακόμη και την  προεκλογική περίοδο  και  παραβιάζονται ακόμη και οι συνταγματικές αρχές που αφορούν στον τρόπο λειτουργίας της υπηρεσιακής κυβέρνησης.

Να τους σταματήσουμε! Να μην επιτρέπουμε την είσοδο τους στα σχολεία! Να μην γίνουν οι αξιολογήσεις!

Η  αντίσταση  ενάντια στην αξιολόγηση δεν είναι υπόθεση των νεοδιόριστων, δεν είναι υπόθεση αυτών που κάθε φορά καλούνται να αξιολογηθούν. Είναι υπόθεση όλου του κλάδου! Στη θέση αυτού που σήμερα εκβιάζεται να αξιολογηθεί ( ενώ έχει ήδη διανύσει πολλά χρόνια εργασιακής ανασφάλειας και ομηρίας ως  αναπληρωτής) πρέπει να δούμε τον καθένα και την καθεμία από εμάς!

Η αποτροπή των αξιολογήσεων, με τη μαζική συμμετοχή των συναδέλφων στις παραστάσεις διαμαρτυρίας,  είναι  αναγκαίο βήμα και δείχνει το δρόμο της ουσιαστικής απάντησης απέναντι στο αντιδραστικό μέτρο της αξιολόγησης,  που είναι ο κεντρικός απεργιακός αγώνας όλου του κλάδου για την ανατροπή όλου του  πλαισίου της αξιολόγησης. Τον αγώνα αυτό πρέπει και μπορούμε να τον οργανώσουμε  από τα κάτω, με συντονισμό των πρωτοβάθμιων σωματείων, των ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ”.



ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ