ΚΡΗΤΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Kρήτη: Οι παρέες στο σπίτι και η “βουτιά” στο τζίρο της εστίασης και των εποχικών επιχειρήσεων

Η πανδημία άλλαξε τις καταναλωτικές τάσεις, στάσεις και συνήθειες! Ο κ. Νεκτάριος Κανακαράκης, πρόεδρος του Σωματείου Logistics (εφοδιασμού) Κρήτης και διευθυντής εφοδιασμού σε τοπική αλυσίδα σούπερ μάρκετ παρουσιάζοντας τα πολύ ενδιαφέροντα ευρήματα που συνέλεξε το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών, 29-31 Αυγούστου, από δείγμα 1.000 ατόμων.

Ο μέσος αριθμός εβδομαδιαίων επισκέψεων για αγορές τροφίμων εμφανίζεται μειωμένος κατά 40%. Ειδικότερα, από το από 13,6 % τον Δεκέμβρη του 2019, έπεσε σε 8,2% τον Αύγουστο του 2020, 35% πιο πάνω από το μέσο όρο επισκέψεων τον περασμένο Απρίλιο, που κυμάνθηκαν στο 6,1%.

Η μεγαλύτερη ποσοστιαία μεταβολή καταγράφεται στα ιχθυοπωλεία και τις λαϊκές αγορές όπου οι επισκέψεις έχουν μειωθεί κατά 63% και 60% από τον Δεκέμβρη του 2019 συγκριτικά με τον Αύγουστο του 2020

Μικρότερες μεν, σημαντικότερες δε μειώσεις καταγράφονται και στα αρτοποιεία και στους φούρνους, που φτάνουν το 22%

Στα σούπερ μάρκετ έχει αποκατασταθεί η ομαλή κίνηση, παρουσιάζεται δε οριακή αύξηση της προσέλευσης του κοινού στα μεγάλα αστικά κέντρα.

“Δυστυχώς όμως στα εποχικά καταστήματα, στις τουριστικές ζώνες (πχ Μάλια) παρατηρείται μείωση γύρω στο 70%. Και βέβαια η καταστροφή είναι ακόμα μεγαλύτερη διότι πολλά μαγαζιά – όχι μόνο σούπερ μάρκετ- αλλά και σε αυτά που απευθύνονται στο λιανικό εμπόριο δεν άνοιξαν καθόλου” επισήμανε ο κ. Κανακαράκης.

ΠΗΓΗ: cretalive.gr




ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ