ΑΓΡΟΤΙΚΑ

Ετικέτα «Κρήτη» στα αγροτικά προϊόντα

“Regional branding”… Έτσι λέγεται η στρατηγική που προτείνει ο διευθύνων σύμβουλος “Proactive A.E.-Σύμβουλοι Επιχειρήσεων” Νίκος Μπουνάκης, «για να μπορέσουμε να ξεπεράσουμε την κρίση στα προϊόντα που παράγει η Κρήτη και να προχωρήσουμε στην ανάπτυξη του συγκριτικού πλεονεκτήματος που διαθέτει το νησί μας στον αγροτικό τομέα και συνολικότερα στην τοπική οικονομία».

Μιλώντας στην εφημερίδα “Νέα Κρήτη”, δηλώνει την πεποίθησή του ότι, παρά τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει φέτος ο ελαιοπαραγωγικός τομέας της Κρήτης, το μέλλον θα είναι λαμπρό, αν όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς συνεργαστούν και αναπτύξουν ένα ενιαίο σχήμα αντιμετώπισης της κατάστασης, μέσα από μια συνεργασία μάλιστα που θα περιλαμβάνει, εκτός από το ελαιόλαδο, όλα τα προϊόντα που παράγει το νησί μας, ακόμα και τα βιομηχανικά, καθώς και τις υπηρεσίες που παράγονται.
“Ο αγροτικός τομέας είναι από τους κλάδους που επλήγησαν αισθητά από την κρίση, τόσο λόγω της σημαντικής ανόδου του κόστους παραγωγής, όσο και λόγω της αύξησης των φόρων, αλλά και της έλλειψης αναπτυξιακών πολιτικών, με αποτέλεσμα τη μείωση του αγροτικού εισοδήματος σε ποσοστό 22,4% την περίοδο 2007-2016. Το ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί είναι ποιες είναι οι κατάλληλες πολιτικές για την ανάπτυξη του αγροτικού τομέα, πού και πώς να επενδύσουμε και προς ποια κατεύθυνση να στρέψουμε τη νέα Κοινή Αγροτική Πολιτική” τονίζει ο Νίκος Μπουνάκης.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ