Δήμος Κισάμου

Ένα βήμα ακόμη για το τμήμα του νέου ΒΟΑΚ Κίσαμος – Χανιά

Ένα ακόμη σημαντικό βήμα για το Τμήμα Κίσαμος – Χανιά του νέου Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης έγινε την προηγούμενη εβδομάδα.

Σύμφωνα με γραπτή δήλωση του υφυπουργού Υποδομών & Μεταφορών Γιάννη Κεφαλογιάννη, “η γνωμοδότηση για ανάθεση συμβούλων για την προωθημένη αναγνωριστική μελέτη οδοποιίας, τη συνόρθρωση του υπάρχοντος ψηφιακού μοντέλου εδάφους και την προκαταρκτική γεωλογική αξιολόγηση και την οριστική γεωλογική μελέτη για το τμήμα Κίσαμος – Χανιά του ΒΟΑΚ, αποτελεί μια ιδιαίτερα θετική εξέλιξη. Προχωράμε ρεαλιστικά και μεθοδικά ένα ολοκληρωμένο και συνεκτικό σχεδιασμό για τη δημιουργία των υποδομών που έχει ανάγκη το νησί μας». 

Είναι ξεκάθαρο ότι Τμήμα Κίσαμος – Χανιά του νέου Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης “τρέχει” πιο γρήγορα τον τελευταίο χρόνο, αρχής γενόμενης από τη συνάντηση που είχαν τον Οκτώβριο του 2019 ο δήμαρχος Γιώργος Μυλωνάκης και ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος Νεκτάριος Κουμάκης, με τον υφυπουργό κ. Κεφαλογιάννη, από τον οποίο ζητήθηκε η άμεση ανάθεση μελετών για την κατασκευή σύγχρονου αυτοκινητόδρομου στο τμήμα Χανιά – Κίσαμος, η επανενεργοποίηση και έγκριση της ΜΠΕ της Παράκαμψης Κισάμου, η άμεση ανάθεση των έργων οριστικής αποκατάστασης ΒΟΑΚ, ειδικά στη θέση Μαυρομούστακο πριν τα Νοπήγεια και η ολοκλήρωση του κόμβου οδικής ασφάλειας στον Δραπανιά.

Ο κ. Κεφαλογιάννης είχε συμφωνήσει τότε με όλες τις προτάσεις του Δήμου Κισάμου και διαβεβαίωσε ότι οι αναθέσεις των έργων αποκατάστασης του ΒΟΑΚ θα γίνει εντός του έτους και αυτές θα περιλαμβάνουν και τη θέση Μαυρομούστακο.

Μια ακόμη συνάντηση των κ.κ. Μυλωνάκη και Κουμάκη έγινε τον Φεβρουάριο του 2020 στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών το θέμα αναβάθμισης του Βόρειου Οδικού Άξονα και η μετατροπή του σε έναν σύγχρονο, κλειστού τύπου αυτοκινητόδρομο.

Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης τόσο ο υπουργός Κώστας Καραμανλής, όσο όμως και ο υφυπουργός Γιάννης Κεφαλογιάννης παρουσίασαν την πάγια θέση τους για έναν σύγχρονο και ασφαλή οδικό άξονα, ο οποίος και θα λαμβάνει υπόψη του όλες τις εισηγήσεις των αυτοδιοικητικών.

Η σύσκεψη επικεντρώθηκε στα τμήματα της δυτικής Κρήτης και ειδικότερα στο τμήμα Χανιά – Πλατανιάς – Κίσαμος.

Να σημειωθεί ότι, στην πρόσφατη δήλωση του, ο κ. Κεφαλογιάννης, εξέφρασε ακόμη την ικανοποίησή του για τον χαρακτηρισμό του έργου της οδικής σύνδεσης του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης με τον Λιμένα Σούδας και τον Αερολιμένα Χανιών «Δασκαλογιάννης», με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ως έργο «Εθνικού επιπέδου, Ειδικού και Σημαντικού».

Σύμφωνα με τον κ. Κεφαλογιάννη, “η εξέλιξη αυτή αποτελεί το πρώτο βήμα στην πορεία υλοποίησης ενός έργου για το οποίο είχε δεσμευτεί προεκλογικά ο ίδιος ο Πρωθυπουργός και αναμένεται να βελτιώσει σημαντικά τις κυκλοφοριακές συνθήκες σύνδεσης του αερολιμένα Χανιών. Παράλληλα, το έργο θα συμβάλλει και στην βελτιστοποίηση της διακίνησης επιβατών, αφού το νέο οδικό τμήμα θα παραλαμβάνει κυκλοφοριακούς φόρτους από την μετακίνηση προσώπων και αγαθών μεταξύ Χανίων, Σούδας και Ακρωτηρίου καθώς και της Περιφερειακής Ενότητας Ρεθύμνου”.

*Εφημερίδα Νέοι Ορίζοντες (Φύλλο 1440/ 16-9-2020).




ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ