ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Δ. Φραγκάκης: Ο ελληνικός Τουρισμός κέρδισε σε επαγγελματισμό και αξιοπιστία

Τον επαγγελματισμό που επέδειξε η ελληνική τουριστική αγορά εξήρε από τη Θεσσαλονίκη ο Γενικός Γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (Ε.0.Τ.) κ. Δημήτρης Φραγκάκης, στο πλαίσιο του συνεδρίου που διοργάνωσε την Πέμπτη το γερμανικό FVW. Στην ομιλία του, ο κ. Φραγκάκης αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στις παρακαταθήκες του 2020 για τον τουρισμό ενοψει 2021. Στο περιθώριο της παρουσίας του στο συνέδριο, ο ΓΓ του ΕΟΤ πραγματοποίησε σύσκεψη με στελέχη και φορείς του Τουρισμού της Θεσσαλονίκης.

«Καταφέραμε να ανοίξουμε τον ελληνικό τουρισμό, παρά το γεγονός ότι στις αρχές Μαίου δεν ήταν καθόλου αυτονόητο. Υλοποιήσαμε έναν οδικό χάρτη από τις 25 Μαΐου έως την 1 Ιουλίου και καταφέραμε κάτι που φάνταζε σχεδόν όνειρο θερινής νυκτός» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Φραγκάκης από το βήμα του συνεδρίου.

Μέσα στην αίθουσα που πραγματοποιήθηκε «FVW workshop 2020: Restarting Tourism in Greece» στη Θεσσαλονίκη

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στους επαγγελματίες του Τουρισμού. «Ο τουρισμός δεν άνοιξε μόνο επειδή η ελληνική κυβέρνηση έκανε καλά τη δουλειά της. Άνοιξε γιατί έκαναν εξίσου καλά την δουλειά τους οι άνθρωποι του ιδιωτικού τομέα, οι επιχειρηματίες, οι ξενοδόχοι, οι εστιάτορες, οι εργαζόμενοι σε όλες τις τουριστικές επιχειρήσεις», υπερθεμάτισε ο ΓΓ του ΕΟΤ.

«Κινήσαμε την τουριστική βιομηχανία εκεί που η μηχανή μας φαινόταν ότι είχε μείνει ακίνητη λόγω των επιπτώσεων του COVID-19. Προφανώς η σεζόν είναι τελείως διαφορετική φέτος αλλά αυτό το περιμέναμε, δεν είχαμε υψηλές προσδοκίες. Αλλά όσα έσοδα κι αν μαζέψουμε τελικά είτε είναι 3 είτε 4 δισ. ευρώ, δεν θα μπορούσαμε να τα έχουμε στερήσει από την εθνική οικονομία και τις τοπικές κοινωνίες» πρόσθεσε.

Ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Δημήτρης Φραγκάκης, στο βήμα του «FVW workshop 2020: Restarting Tourism in Greece» στη Θεσσαλονίκη

Εξέφρασε, ωστόσο, την εκτίμηση πως «το σοκ του 2020 ήταν τόσο ισχυρό για τον παγκόσμιο τουρισμό που για να το ξεπεράσουμε θα χρειαστεί χρόνος. Δεν είμαι των ακραίων απόψεων: ούτε θα χρειαστούμε 5 χρόνια να ανακάμψουμε όπως λένε κάποιοι ούτε όμως μέσα στο 2021 θα επιστρέψουμε «μαγικά» στις καλές επιδόσεις του 2019», στέλνοντας παράλληλα, όμως, ένα δυνατό μήνυμα αισιοδοξίας. «Η διαφορά το 2021 θα είναι ότι πλέον έχουμε εφαρμόσει στην πράξη και υγειονομικά πρωτόκολλα και διαδικασίες ασφαλείας στον τουρισμό μας. Ξέρουμε πως θα κινηθούμε καλύτερα!» εξήγησε.

Αναφερόμενος στις ενέργειες του ΕΟΤ για τον περιορισμό των συνεπειών της πανδημίας στην τουριστική βιομηχανία, ο Γενικός Γραμματέας σημείωσε πως ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού ξεκίνησε καμπάνια της χώρας ήδη εντός της σκληρής καραντίνας τον Απρίλιο με το Greece from Home. Για να ακολουθήσει στη συνέχεια «νέα καμπάνια τον Ιούλιο με δύο μηνύματα για το ελληνικό καλοκαίρι και για την ασφάλεια του προορισμού μας, με εξαιρετική επιτυχία», όπως δήλωσε.

«Παραλληλα προετοιμαζόμαστε για το 2021 και ήδη σχεδιάζουμε τις δράσεις προβολής οι οποίες θα ξεκινήσουν από τα τέλη Οκτωβρίου. Η Ελλάδα πρέπει να βρίσκεται ολο τον χρόνο σε καμπάνια κι αυτό έχουμε σκοπό να κάνουμε από εδώ και πέρα» σημειωσε στο τέλος ο ΓΓ του ΕΟΤ.

Σύσκεψη του ΓΓ του ΕΟΤ κ. Δημήτρη Φραγκάκη με στελέχη και φορείς του Τουρισμού της Θεσσαλονίκης

Σημειώνεται πως μετά το τέλος του Συνεδρίου, ο ΓΓ του ΕΟΤ πραγματοποίησε σύσκεψη με στελέχη και φορείς του τουρισμού της Θεσσαλονίκης. Μεταξύ άλλων, συμμετείχαν ο Αλέξανδρος Θανος Αντιπεριφερειαρχης Τουρισμού Κ. Μακεδονίας, ο Γρηγόρης Τάσιος Πρόεδρος της ΠΟΞ, ο Ανδρέας Μανδρινος πρόεδρος των Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, ο Γιάννης Ασλανης πρόεδρος του TBC και αλλοι εκπρόσωποι της αγοράς και της Αυτοδιοίκησης.

 

Σχετικά με το FVW Median

Το FVW Median είναι μια από τις σημαντικότερες εκδοτικές εταιρίες της Γερμανίας για τον Τουρισμό.

Στόχος της φετινής διοργάνωσης στη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική είναι οι ειδικοί της τουριστικής αγοράς της Γερμανίας (αντιπρόσωποι μεγάλων T.Os και ταξιδιωτικών γραφείων, ειδικοί ερευνητές της τουριστικής αγοράς, η συντακτική ομάδα του FVW), να «ανακαλύψουν» μέσω στοχευμένων συζητήσεων και επιλεγμένων περιηγήσεων τα highlights στην προσφορά του τουριστικού προϊόντος των ελληνικών προορισμών.




ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ