ΕΛΛΑΔΑ

AirAdvisor: Η υπηρεσία που αποζημιώνει τους Έλληνες ταξιδιώτες να λάβουν αποζημίωση όταν οι αεροπορικές εταιρείες δεν ανταποκρίνονται στις υποχρεώσεις τους

Οι αεροπορικές μετακινήσεις από και προς την Ελλάδα βρίσκονται σε άνθηση, αλλά το ίδιο ισχύει και για τις διαταραχές. Ακυρώσεις, καθυστερήσεις, υπεράριθμες κρατήσεις και απώλεια αποσκευών είναι συχνά φαινόμενα, αλλά σύμφωνα με τον κανονισμό 261/2004 της ΕΕ, οι επιβάτες έχουν δικαίωμα αποζημίωσης. Ωστόσο, η διεκδίκηση αποζημίωσης από την αεροπορική εταιρεία μπορεί να είναι ένας ατέρμονος λαβύρινθος από έντυπα και αναπάντητα email.

Αλλά εδώ είναι που η #1 εταιρεία λήψης αποζημίωσης για πτήσεις και αποσκευές, η AirAdvisor, κάλυψε το κενό δημιουργώντας μια πλατφόρμα που συνδυάζει νομική υποστήριξη και τεχνολογία σχεδιασμένο να βοηθά τους επιβάτες να ανακτήσουν αυτά που τους οφείλονται χωρίς να κουνήσουν το δαχτυλάκι τους.

Πίσω από την πλατφόρμα: Νόμος, λογική και τεχνολογία αιχμής

Η AirAdvisor ιδρύθηκε το 2017 με αποστολή την εξισορρόπηση της ισχύος μεταξύ επιβατών και αεροπορικών εταιρειών. Από τότε, η εταιρεία έχει χειριστεί περισσότερες από 530.000 υποθέσεις σε όλο τον κόσμο με ποσοστό επιτυχίας 98%, εξυπηρετώντας πελάτες σε όλη την ΕΕ, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Βόρεια Αμερική.

Αυτό που την καθιστά επαναστατική είναι η πρωτοποριακή τεχνολογία της. Το σύστημα αυτοματοποίησης της AirAdvisor, για το οποίο έχει κατατεθεί αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, αντλεί δεδομένα από περισσότερα από 200 εκατομμύρια αρχεία πτήσεων σε πραγματικό χρόνο, προειδοποιήσεις καιρού και βάσεις δεδομένων απεργιών, για να υπολογίζει αμέσως την επιλεξιμότητα και την αποζημίωση για πτήσεις και αποσκευές. Προετοιμάζει ακόμη και αυτόματα τα νομικά έγγραφα που απαιτούνται για το δικαστήριο.

Εμπιστοσύνη βασισμένη στην ασφάλεια και την απλότητα

Οι χρήστες της πλατφόρμας μπορούν να είναι ήσυχοι γνωρίζοντας ότι τα προσωπικά τους στοιχεία προστατεύονται από ασφάλιση δεδομένων και κυβερνοασφάλειας ύψους 1 εκατομμυρίου δολαρίων. Ως η κορυφαία εταιρεία διεκδίκησης αποζημιώσεων από αεροπορικές εταιρείες στην Ευρώπη, η AirAdvisor συμμορφώνεται πλήρως με τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) για μέγιστη προστασία των δεδομένων.

Η AirAdvisor χρεώνει προμήθεια 30% συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ μόνο όταν η διεκδίκηση είναι επιτυχής, με επιπλέον 20% αν χρειαστεί να προσφύγει στη δικαιοσύνη. Αυτό, σε συνδυασμό με το ποσοστό επιτυχίας 98%, καθιστά την AirAdvisor μία από τις εταιρείες με την υψηλότερη βαθμολογία ικανοποίησης χρηστών στον κλάδο, με βαθμολογία 4,7/5 από περισσότερες από 27.000 κριτικές. Για τους ταξιδιώτες από την Κρήτη στη Θεσσαλονίκη, το πλεονέκτημα είναι προφανές. Δεν υπάρχουν προκαταβολικά έξοδα, δεν υπάρχουν περίπλοκες απαιτήσεις και οι αποζημιώσεις καταβάλλονται συνήθως σε ένα έως τρεις μήνες.

Η AirAdvisor παρέχει τις υπηρεσίες της σε 20 γλώσσες, συμπεριλαμβανομένων των ελληνικών, και η υποβολή ενός αιτήματος διαρκεί μόνο 3 λεπτά. Πίσω από τα παρασκήνια, μοντέλα μηχανικής μάθησης, αυτοματοποιημένες διαδικασίες και μια ομάδα νομικών επαγγελματιών αναλαμβάνουν το βαρύ έργο, μετατρέποντας αξιώσεις που θα χρειάζονταν μήνες σε μια εμπειρία χωρίς άγχος, η οποία διεκπεραιώνεται εξ ολοκλήρου online.

Ένα νέο είδος ταξιδιωτικής ασφάλειας

Στην Ελλάδα, όπου ο τουρισμός και τα αεροπορικά ταξίδια αποτελούν έναν συνεχώς αναπτυσσόμενο τρόπο ζωής, η AirAdvisor αντιπροσωπεύει κάτι αναζωογονητικό και καινούργιο: μια υπηρεσία που στέκεται πραγματικά στο πλευρό των επιβατών. Την επόμενη φορά που η πτήση σας θα καθυστερήσει ή η αποσκευή σας θα χαθεί, θυμηθείτε ότι η αποζημίωση είναι δικαίωμά σας. Και η AirAdvisor φροντίζει να λάβετε αυτό που σας οφείλεται νομικά πιο γρήγορα, πιο έξυπνα και με μεγαλύτερη ασφάλεια από ποτέ.

 

 

Πηγή: ekriti.gr





ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ