Με την ακρίβεια να παραμένει “κλειδωμένη” στην πρώτη θέση της κατάταξης με τα μεγαλύτερα προβλήματα των πολιτών, η κυβέρνηση επιχειρεί με κάθε διαθέσιμο όπλο για να βελτιώσει την εικόνα.
Έτσι λοιπόν, ανακοινώθηκαν χθες oι μειώσεις τιμών σε περισσότερα από 2.180 προϊόντα σε σούπερ μάρκετ, που εντάσσονται στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας για τη συγκράτηση των τιμών με στόχο τη στήριξη των καταναλωτών.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του σωματείου logistics Κρήτης, Νεκτάριο Κανακαράκη, αναφέρθηκε στις νέες μειώσεις των τιμών, δίνοντας μια ολοκληρωμένη ανάλυση.
Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Κανακαράκης έκανε λόγο για μειώσεις προϊόντων που αφορούν 1.074 κωδικούς τροφίμων και 1.006 κωδικούς άλλων ειδών κυρίως προσωπικής περιποίησης και απορρυπαντικά.
Σύμφωνα με τα στοιχεία των αλυσίδων λιανεμπορίου και των προμηθευτών, οι μειώσεις κυμαίνονται από 3% έως και 30%, με μεσοσταθμική μείωση περίπου 8%, ωστόσο ο ο πρόεδρος του σωματείου logistics δήλωσε πως, το ποσοστό αυτό δεν αφορά προϊόντα άμεσης ανάγκης, αλλά κυρίως καθαριστικά. Μεσοσταθμικά στα τρόφιμα, η μείωση είναι γύρω στο 5%.
Πιο αναλυτικά και σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στον αέρα της εκπομπής:
- Ζυμαρικά: 12 κωδικοί, με συμμετοχή στην πρωτοβουλία μόνο μίας εταιρίας
- Κατεψυγμένα τρόφιμα: Στις μειώσεις ανταποκρίθηκαν δύο εταιρίες
- Κοτόπουλα: Στις μειώσεις ανταποκρίθηκε μόνο μία εταιρία
- Γαλακτοκομικά: 23 κωδικοί με συμμετοχή μόνο 3 εταιριών
- Αλλαντικά: 62 κωδικοί με συμμετοχή 3 ελληνικών εταιριών
Παράλληλα, τις επόμενες ημέρες θα υπάρξουν μειώσεις στο ρύζι τις τάξεως του 5%, οι οποίες θα είναι ορατές στον καταναλωτή από Νοέμβρη και μετά.
Έκτακτη ανακοίνωση για τις μειωμένες τιμές – «Ανάλογα το κατάστημα…»
Η Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας, με σημερινή της ανακοίνωση, έσπευσε να διευκρινίσει ότι «η συλλογή των προϊόντων που θα έχουν μειωμένη τιμή, διαφέρει ανά Κατάστημα λόγω διαφορετικού μεγέθους και διαθέσιμου κωδικολογίου».
Πιο αναλυτικά, με αφορμή τη νέα εθελοντική πρωτοβουλία για μείωση τιμών σε επιλεγμένους κωδικούς από τις εταιρείες λιανικού εμπορίου και τις προμηθευτικές επιχειρήσεις -η οποία ξεκίνησε στις 15 Οκτωβρίου- και με γνώμονα την καλύτερη ενημέρωση των Ελλήνων καταναλωτών, η Ένωση διευκρινίζει τα εξής ως προς την εφαρμογή της εν λόγω πρωτοβουλίας:
- Οι 2.000+ κωδικοί αφορούν συνολικά τους κωδικούς στους οποίους θα εφαρμοστεί μείωση τιμής σε όλα τα Σούπερ Μάρκετ της χώρας και σε αυτούς περιλαμβάνονται τόσο επώνυμα προϊόντα, όσο και προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που διαθέτει η κάθε αλυσίδα.
- Οι κωδικοί που συμπεριλαμβάνονται στην πρωτοβουλία και οι οποίοι θα έχουν μειωμένη τιμή, θα εμφανίζονται στα ράφια των σούπερ μάρκετ σε διαφορετικά χρονικά διαστήματα, ως το τέλος του χρόνου.
- Η συλλογή των προϊόντων που θα έχουν μειωμένη τιμή, διαφέρει ανά Κατάστημα λόγω διαφορετικού μεγέθους και διαθέσιμου κωδικολογίου.
Λόγω των παραπάνω σημείων και καθώς τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας διαφοροποιούνται ανά αλυσίδα, δεν είναι εφικτό κάθε Κατάστημα να διαθέτει το σύνολο όλων των κωδικών.
Πηγή: ekriti.gr






















