ΝΕΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ Νομός Χανίων

Xανιά: «Αρχαία Φαλάσαρνα από την δημιουργία των πετρωμάτων της έως σήμερα» – Εκπαιδευτική δραστηριότητα

Η Εφορεία Αρχαιοτήτων Χανίων, το 7οΓυμνάσιο Χανίων, η Δ.Δ.Ε. Χανίων, και το Ε.Κ.Φ.Ε. Χανίων σε συνεργασία με την Ένωση Γονέων, διοργανώνουν διήμερη εκπαιδευτική δραστηριότητα με θέμα «Αρχαία Φαλάσαρνα, από τη δημιουργία των πετρωμάτων της, έως σήμερα».

Η δραστηριότητα θα περιλαμβάνει διαθεματικά υπαίθρια εργαστήρια που σχετίζονται με την περιοχή του αρχαιολογικού χώρου της Αρχαίας Φαλάσαρνας.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Πέμπτη 7 Απριλίου 

Από τις 09:00 έως τις 16:00 θα πραγματοποιηθούν στον αρχαιολογικό χώρο της Αρχαίας Φαλάσαρνας, τα παρακάτω υπαίθρια εργαστήρια:

Εργαστήριο αρχαιολογίας από την Εφορεία Αρχαιοτήτων Χανίων με εισηγητή τον Μιχάλη Μιλιδάκη, αρχαιολόγο.

Εργαστήριο παλαιοντολογίας με εισηγητές τον Γιώργο Ηλιόπουλο, καθηγητή παλαιοντολογίας του τμήματος Γεωλογίας του Πανεπιστημίου Πατρών, και την Μαρία Κολενδριανού, βιολόγο,υποψήφια διδάκτωρ παλαιοντολογίας.

Εργαστήριο σεισμικών κυμάτων από το Ε.Κ.Φ.Ε. Χανίων, με εισηγητή τον Νίκο Αναστασάκη, φυσικό.

Εργαστήριο βιοποικιλότητας με εισηγητές από το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης (Μ.Φ.Ι.Κ.) του Πανεπιστημίου Κρήτης, τον Απόστολο Τριχά, Έφορο Συλλογών Αρθροπόδων στο Μ.Φ.Ι.Κ. και Ε.ΔΙ.Π. στη Σχολή Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Κρήτης, τον υποψήφιοδιδάκτωρΕλευθέριο Μπιτζιλέκη (Εργαστήριο Μοριακής Συστηματικής, Τμήμα Βιολογίας, Πανεπιστήμιο Κρήτης) με ειδίκευση στη φυλογένεση, τη βιολογία και την οικολογία χερσαίων γαστεροπόδων, την Ελευθερία Ανταλουδάκη, υποψήφια διδάκτωρ με ειδίκευση στη μοριακή και μορφολογική φυλογένεση φυτών, και τη Δρ.ΕμμανουέλαΚαραμέτα,με ειδίκευση στην οικοφυσιολογία και εξελικτική βιολογία ερπετών και αμφιβίων της Ελλάδας και της Κύπρου.

Εργαστήριο γεωλογίας με εισηγητή τον Εμμανουήλ Μανούτσογλου, καθηγητή του Τμήματος Μηχανικών Ορυκτών πόρων Πολυτεχνείου Κρήτης.

Παρασκευή 8 Απριλίου | θέατρο πάρκου Ειρήνης & Φιλίας

10:00 | Χαιρετισμοί

10:30-13:00 | συζήτηση, με συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων, σε σχέση με τα υπαίθρια εργαστήρια και την εμπειρία που αποκομίσαμε την προηγούμενη ημέρα.

Από κάθε σχολείο μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή μικρές ομάδες μαθητών, όπως περιβαλλοντικές ομάδες ή τμήμα (μέγιστος αριθμός τμημάτων ανά σχολείο | δύο) συνοδευόμενες από τους εκπαιδευτικούς τους.




ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ