Σε ένα συνέδριο στη Γενεύη συναντιέται ο Έλληνας πρωθυπουργός με τον Ελβετό υπουργό Ναυτιλίας και τον πιάνουν τα γέλια όταν εκείνος του συστήνεται.
-Γιατί γελάτε; Ρωτάει ο Ελβετός υπουργός.
– Μα είναι δυνατόν να έχετε Υπουργείο Ναυτιλίας χωρίς θάλασσα; Του λέει ο Έλληνας πρωθυπουργός.
Και του απαντά ο Ελβετός:
-Όταν μου είπατε πως εσείς έχετε υπουργούς Οικονομίας, Παιδείας, Δικαιοσύνης και Υγείας, εγώ γέλασα;
Το ανέκδοτο της Δευτέρας
4 Μαΐου 2026 08:02
-
Μοιραστείτε αυτό!
μπορεί να σου αρέσει επίσης

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Δήμος Κισάμου • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Κίσαμος: Παρουσίαση βιβλίου στη Βιβλιοθήκη του Φιλολογικού Συλλόγου
25 Ιουνίου 2026 08:46
Νομός Χανίων
Χανιά: Διαψεύδει φήμες περι υποψηφιότητας με το κόμμα ΕΛΑΣ ο Τάσος Βάμβουκας
25 Ιουνίου 2026 08:30
ΑΘΛΗΤΙΚΑ
Μουντιάλ: Με το «ένα πόδι» στους «32» η Βοσνία-Ελβετικό ρολόι… κορυφής
25 Ιουνίου 2026 08:27
ΑΘΛΗΤΙΚΑ
Μουντιάλ 2026: Κορυφή με νέα τριάρα η Βραζιλία – Νίκη και για το δεύτερο Μαρόκο
25 Ιουνίου 2026 08:18
ΑΘΛΗΤΙΚΑ
Μουντιάλ 2026: Τρίτη νίκη για το Μεξικό – Ιστορική πρόκριση για τη Νότια Αφρική (
25 Ιουνίου 2026 08:15
Γεύση - Ψυχαγωγία • ΕΛΛΑΔΑ
«Φως στο Τούνελ»: Συνεχίζει και τη νέα σεζόν η Αγγελική Νικολούλη
24 Ιουνίου 2026 20:08
Δημοφιλή αυτή την εβδομάδα















