Γεύση - Ψυχαγωγία

Τηλεθέαση: Μάχη σώμα με σώμα – Σασμός, Survivor ή Γη της Ελιάς;

Βράδυ Δευτέρας και η κακοκαιρία “Μπάρμπαρα” «έκλεισε» τους τηλεθεατές στο σπίτι, με τους τελευταίους να αναζητούν μία τηλεοπτική συντροφιά στην prime time ζώνη. Αγαπημένες παραγωγές μυθοπλασίας κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν το «Survivor All Star», ενώ μεγάλο ενδιαφέρον έχει και το τι συνέβη με το «MasterChef».

Έτσι, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, η σειρά του ALPHA «Σασμός» βρέθηκε στην πρώτη θέση με 22,5% στο σύνολο και 20,7% στους τηλεθεατές 18-54. Η παραγωγή του MEGA, «Η Γη της Ελιάς», έκανε 22,5% στο σύνολο και 16% στο δυναμικό κοινό, ενώ το «Μαύρο Ρόδο» -που πήρε το lead in- έκανε 17,7% στο σύνολο και 11,9% στο δυναμικό κοινό. Και τα τρία αυτά σίριαλ έχουν μπορέσει να δημιουργήσουν ένα κοινό σταθερό και πιστό, που δεν αλλάζει συχνότητα και δεν χάνει τις εξελίξεις τους.

Εξαιρετική μεγάλη σημασία έχουν τα ποσοστά των ριάλιτι σόου, που προβλήθηκαν τη Δευτέρα. Το «Survivor All Star», έκανε 18,6% στο σύνολο και 19,8% στο δυναμικό κοινό. Το «MasterChef» έκανε 11,2% στο σύνολο και 17,2% στους τηλεθεατές 18-54, ποσοστά πιο υψηλά από εκείνα της περασμένης εβδομάδας. Όπως συνέβαινε και τις προηγούμενες χρονιές, το ριάλιτι μαγειρικής «παίρνει τα πάνω του» από τη στιγμή που οι παίκτες μπαίνουν στο σπίτι.

Την ίδια ώρα, η σειρά «Κάνε ότι κοιμάσαι» στην ΕΡΤ1 έκανε 4,1% στο σύνολο και 5% στο δυναμικό κοινό. Για τους «Παγιδευμένους» του ΑΝΤ1, τα μηχανάκια της Nielsen έδειξαν 12,1% στο σύνολο και 11,9% στο δυναμικό κοινό. Το σίριαλ του ΑΝΤ1, «Ποιος Παπαδόπουλος;», έκανε 5,7% και 6,2% αντίστοιχα.

Στη ζώνη των 20:00, «Ο Παράδεισος των Κυριών» έκανε 21,4% στο σύνολο και 17,7% στους τηλεθεατές 18-54. Οι «Ράδιο Αρβύλα» στον ΑΝΤ1 έκαναν 15,6% στο σύνολο και 18,6% στο δυναμικό κοινό. Στο ίδιο slot, η σειρά της ΕΡΤ1 «Χαιρέτα μου τον Πλάτανο» έκανε 3,4% στο σύνολο και 1,8% στο δυναμικό κοινό. Όσον αφορά στη «Δική μας οικογένεια», έκανε 4% και 3,8%.




ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ