Γεύση - Ψυχαγωγία

Τηλεθέαση: Για ποιες εκπομπές έκανε ποδαρικό με το δεξί το 2023

Σύμφωνα λοιπόν με τις μετρήσεις, ο Γιώργος Λιάγκας και το «Πρωινό» του ΑΝΤ1 βρέθηκε στην πρώτη θέση στο σύνολο του κοινού με 13,9%. Στο δυναμικό έχασε με μικρή διαφορά την κορυφή, αφού η Κατερίνα Καινούργιου και η «Super Κατερίνα» του ALPHA έκανε 11,5% έναντι 11,3% που έκανε το «Πρωινό». Η ξανθιά παρουσιάστρια στο σύνολο σημείωσε 12%.

Με ανεβασμένα ποσοστά επέστρεψε η Φαίη Σκορδά. Το «Πρωινό Μας» στον ΣΚΑΪ, που έκανε ένα μικρό διάλειμμα για δύο εβδομάδες, επανήλθε χθες σημειώνοντας 10% στο σύνολο και 9,4% στο δυναμικό κοινό. Η εκπομπή του MEGA «Πάμε Δανάη!» με τη Δανάη Μπάρκα έκανε 9% στο σύνολο και 9,4% στους τηλεθεατές 18-54. Το «Ποιος είναι πρωινιάτικα;» του OPEN σημείωσε 5,7% στο σύνολο και 6,9% στο δυναμικό κοινό, ενώ το «Breakfast@STAR» 4,8% και 4,4% αντίστοιχα.

Η κοινωνική εκπομπή του STAR, «Αλήθειες με τη Ζήνα», έκανε 11,7% στο σύνολο και 7,9% στο δυναμικό κοινό. Οι «Αταίριαστοι» του ΣΚΑΪ, που βγαίνουν στον αέρα στις 12:00 και για μία ώρα κονταροχτυπιούνται με τις προαναφερθείσες εκπομπές, έκαναν 6,8% και 5,6%.

Στην πολύ πρωινή ζώνη, αντίστοιχα, η Σταματίνα Τσιμτσιλή και η Ελεονώρα Μελέτη με τις infotainment εκπομπές τους μπήκαν στην αρένα για το 2023. Έτσι, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, το «Happy Day» στον ALPHA έκανε 15,7% στο σύνολο και 16,1% στο δυναμικό κοινό. Το «Mega Καλημέρα» άγγιξε το 11,1% στο σύνολο και το 11,6% στο δυναμικό κοινό.

Όπως αποτυπώνεται, οι πρωινές εκπομπές έκαναν come back με χαμηλά γενικότερα ποσοστά. Το κοινό ακόμη δεν έχει επιστρέψει στις καθημερινές του συνήθειες, ειδικά τις τηλεοπτικές. Από την επόμενη εβδομάδα θα δούμε που «κάθεται ξανά η μπίλια» και ποιοι θα μπορούν να χαμογελούν πλατιά για τις επιδόσεις τους στις μονομαχίες της TV.




ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ