Με τις ψήφους της ΝΔ υπερψηφίστηκε στην Ολομέλεια της Βουλής ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης που καταργεί τη «δεύτερη» Κυριακή στις αυτοδιοικητικές εκλογές και προβλέπει την «συμπληρωματική ψήφο».
Κλείνοντας τη μαραθώνια συνεδρίαση, ο υπουργός Εσωτερικών Θοδωρής Λιβάνιος υπερασπίστηκε το νομοσχέδιο που φέρνει ριζικές αλλαγές στον τρόπο εκλογής δημοτικών και περιφερειακών αρχών. Επικαλούμενος την κατάρρευση της συμμετοχής των ψηφοφόρων στον β’ γύρο, ανέφερε ότι «φτάσαμε να έχουμε 15% συμμετοχή», ενώ τόνισε ότι ο νέος Κώδικας βάζει τέλος σε ένα νομοθετικό χάος 2.000 διατάξεων διασκορπισμένων σε δεκάδες νομοθετήματα, κάποια από το 1958. «Ήταν αδύνατον να δεις ποια διάταξη ίσχυε», όπως είπε χαρακτηριστικά.
«Αντιδημοκρατικό» και «καλπονοθευτικό» χαρακτήρισε η αντιπολίτευση το εκλογικό σύστημα, η οποία σύσσωμη καταψήφισε επί της αρχής το νομοσχέδιο.<p

















