Την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου βγήκε στον αέρα το μουσικό σόου «Voice» του ΣΚΑΪ, σαρώνοντας και αποδεικνύοντας για μία ακόμη χρονιά τη δυναμική του. «Ζορίζοντας» τους αντιπάλους του, το πρότζεκτ σκαρφάλωσε στην πρώτη θέση.

Απόψε, ακόμη, έχει προγραμματισθεί η πρεμιέρα της πολυαναμενόμενης σειράς «Άγριες Μέλισσες» του ANT1, ενώ αναμένεται και το «Final Four» του ίδιου καναλιού στις 6 Οκτωβρίου. Η βραδινή ζώνη, τη φετινή σεζόν, λοιπόν, μονοπωλεί το ενδιαφέρον καθώς οι ιθύνοντες των σταθμών έχουν ποντάρει όλα τους τα δυνατά «άλογα».

Μπορεί ακόμη βέβαια να είναι νωρίς για συμπεράσματα και «νικητές», ωστόσο οι πρώτες τάσεις των τηλεθεατών είναι εμφανείς. Το ριάλιτι μόδας του STAR, «Greece’s next top model», που παίζει κάθε Δευτέρα και Τρίτη, κερδίζει τους τηλεθεατές και στο σύνολο και στο δυναμικό, την ίδια στιγμή που γίνεται no1 trend στα social media και ειδικά στο Twitter. Οι Βίκυ Καγιά, Ηλιάνα Παπαγεωργίου, Άγγελος Μπράτης και Δημήτρης Σκουλός έχουν καταφέρει να δέσουν και πολλές φορές να προκαλούν αντιδράσεις με την κριτική τους. Όμως το μόνο βέβαιο είναι ότι ξέρουν να χαρίζουν το επιθυμητό αποτέλεσμα για ένα ριάλιτι στους τηλεοπτικούς δέκτες και να θεωρούνται επιτυχημένοι.

Ο μεγάλος αντίπαλος του προαναφερθέντος ακούει στο όνομα «Λόγω Τιμής» του ΣΚΑΪ. Αν και τα στελέχη θεωρούσαν ότι οι «8 Λέξεις» θα είναι το κορυφαίο τους χαρτί στην prime time-βραδινή ζώνη, από το πρώτο κιόλας επεισόδιο του νέου κύκλου της σειράς της Μιρέλλας Παπαοικονόμου αποδείχθηκε ότι ήρθε για να κερδίσει την τηλεθέαση. Καλογυρισμένο, με υπέροχη σκηνοθεσία και φωτογραφία, αλλά ακόμη πιο υπέροχους πρωταγωνιστές και σενάριο, το σίριαλ αναμφίβολα θα είναι από τους νικητές της φετινής χρονιάς, τα βράδια της Δευτέρας.

Μία από τις εκπλήξεις της χρονιάς είναι και η δραματική σειρά του ALPHA, «Έρωτας μετά», που προβάλλεται από Δευτέρα έως και Τετάρτη στις 21.50. Μία ιστορία έρωτα και μυστηρίου που εκτυλίσσεται σε δύο χρόνους, σε ένα παρελθόν γεμάτο μυστικά και πάθη, σε ένα παρόν που ψάχνει απαντήσεις, κατάφερε από νωρίς κιόλας να αποκτήσει το δικό του φανατικό κοινό. Αυτό, φυσικά, αντικατοπτρίζεται και στους πίνακες τηλεθέασης, σημειώνοντας ποσοστά που φτάνουν το 25%.