Γεύση - Ψυχαγωγία

Ποιο ήταν το δημοφιλέστερο πρόγραμμα ανά κανάλι το 2018 και πόση τηλεόραση είδαμε ;

Στην ΕΡΤ1 τα αθλητικά, στην ΕΡΤ Sport ο τελικός Champions League, στην ΕΡΤ2 η Γιουροβίζιον, που τη βρίσκουμε και στη γενική πρώτη θέση, στον ΑΝΤ1 το YFSF, στον Alpha «Το τατουάζ», στο Star το MasterChef, στον ΣΚΑΪ το «Στην υγειά μας ρε παιδιά» του Σπύρου Παπαδόπουλου και στο ΟΡΕΝ το Φινλανδία-Ελλάδα.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει ο πίνακας που αφορά το πώς κατανέμονται τα προγράμματα ανά κανάλι. Πόσο χρόνο δηλαδή δίνουν στην ψυχαγωγία, την ενημέρωση, τα αθλητικά, τον πολιτισμό και τις τέχνες κ.λπ. Ειδικά για την τελευταία κατηγορία, εκτός από την ΕΡΤ που αφιερώνει το 15% του προγράμματός της, κανένα άλλο κανάλι δεν ξεπερνά το 0,3%. Τα μεγάλα μερίδια δίνονται στην ενημέρωση και στην ψυχαγωγία.

Επίσης, τα παιδικά προγράμματα δε ξεπερνούν -εκτός του Star 15% και της ΕΡΤ 11%- το 0,2%.

Περισσότερο χρόνο την ημέρα βρίσκονται μπροστά στην τηλεόραση οι γυναίκες 55 ετών και άνω, καταναλώνοντας 427 λεπτά, ενώ άνθρωποι με ανώτατη μόρφωση βλέπουν κάτω από 200 λεπτά τηλεόραση την ημέρα. Ο μήνας με την μεγαλύτερη θέαση ήταν ο Ιανουάριος ενώ ο ελάχιστος τον Αύγουστο.




ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ