Ο Δήμος Κισσάμου ενημερώνει ότι, την Τρίτη 17 Ιουνίου 2025 θα πραγματοποιηθεί διακοπή νερού ύδρευσης στον οικισμό Λαρδά της Δημοτικής Κοινότητας Γραμβούσας και συγκεκριμένα από τις 07:30 το πρωί μέχρι την ολοκλήρωση των εργασιών.
Κίσαμος: Διακοπή νερού σε περιοχή της Γραμπούσας
16 Ιουνίου 2025 14:37
-
Μοιραστείτε αυτό!
μπορεί να σου αρέσει επίσης

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Δημοφιλή αυτή την εβδομάδα















