«Είμαι καλά. Είμαι στην Αρωγή. Τελειώνω μία διαδικασία θεραπευτική όσον αφορά το πρόβλημα το διπολικό, αλλά και της εξάρτησής μου γιατί είχα υποτροπιάσει, οπότε έπρεπε να κάνω κάτι, να δεσμευτώ και να μπω σε ένα περιβάλλον να ησυχάσω. Δόξα τον Θεό ολοκληρώνω σύντομα το πρόγραμμα και είμαι περήφανος. Λέω «Μπράβο αγόρι μου αφού το σήκωσες και στα 50 plus», εξομολογήθηκε ο Ερρίκος Πετιλόν, μιλώντας στην κάμερα του Star για το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε.
Ερρίκος Πετιλόν : Σε κλινική απεξάρτησης για να “καθαρίσει” απο τα ναρκωτικά
9 Μαΐου 2020 20:19
-
Μοιραστείτε αυτό!
μπορεί να σου αρέσει επίσης

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΚΡΗΤΗ • ΝΕΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ
Λαγοκέφαλος: Από την Κρήτη ξεκινά το σχέδιο για την αντιμετώπιση του τοξικού ψαριού
23 Ιουνίου 2026 10:18
ΑΘΛΗΤΙΚΑ
Μουντιάλ 2026: Ο Χάαλαντ «έστειλε» τη Νορβηγία στα νοκ άουτ, 3-2 τη Σενεγάλη
23 Ιουνίου 2026 08:31
Γεύση - Ψυχαγωγία • Νομός Χανίων
Χανιά: Το φεστιβάλ σύγχρονου χορού επιστρέφει
22 Ιουνίου 2026 17:32
ΑΓΡΟΤΙΚΑ • Νομός Χανίων
Χανιά: Ξεκινά η δακοκτονία 2026 – Ποιες περιοχές εξαιρούνται από τους ψεκασμούς
22 Ιουνίου 2026 17:21
ΕΛΛΑΔΑ • ΠΑΙΔΕΙΑ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πανελλήνιες – φοιτητική στέγη: Η μεγάλη αγωνία μετά την ανακοίνωση των βάσεων
22 Ιουνίου 2026 17:16
Δημοφιλή αυτή την εβδομάδα















