ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

Clubhouse: Το νέο μέσο κοινωνικής δικτύωσης που μπαίνεις μόνο με πρόσκληση

Μια νέα εφαρμογή έρχεται να… ταράξει τα νερά στο χώρο των social media, ελπίζοντας να καλύψει, ακόμα και να δημιουργήσει, μια νέα ανάγκη των χρηστών: αυτής της επικοινωνίας μέσω… ήχου.

Γιατί μπορεί να υπάρχει το Facebook, το Twitter, το Instagram, ακόμα και το Snapchat και το TikTok, ωστόσο ποιος είπε ότι δεν υπάρχει χώρος στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης και για το Clubhouse;

To «Clubhouse» είναι μια εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης, όπου οι χρήστες ανταλλάσσουν ηχητικά μηνύματα αντί για κείμενα ή βίντεο, ενώ χρειάζεσαι πρόσκληση για να αποκτήσεις πρόσβαση.

Σύμφωνα, δε, με την εταιρεία, περιγράφεται ως «ένας νέος τύπος κοινωνικού μέσου που βασίζεται στη φωνή», μέσω του οποίου «οι άνθρωποι από κάθε γωνιά του πλανήτη θα μπορούν να μιλούν, να λένε ιστορίες, να αναπτύσσουν ιδέες, να εμβαθύνουν τις φιλίες, αλλά και να συναντούν ενδιαφέροντα νέα άτομα».

Την εφαρμογή εμπνεύστηκαν και δημιούργησαν οι Paul Davison και Rohan Seth, ενώ, όπως σημειώνει το CNBC, η εταιρεία τους είχε ήδη αξία περίπου 100 εκατομμυρίων δολαρίων.

Μπαίνοντας στην εφαρμογή, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε διαφορετικά «εικονικά δωμάτια», των οποίων ο δημιουργός αποφασίζει ποιος θα μιλήσει, ενώ οι… ενδιαφερόμενοι μπορούν να ζητήσουν τον λόγο σηκώνοντας το χέρι τους.

Μπορούν επίσης να αλλάξουν δωμάτιο όποτε το επιθυμούν ή ακόμα και να δημιουργήσουν δικό τους με θέμα συζήτησης όποιο αυτοί επιθυμούν.

«Είναι ένα μέρος για να συναντηθείτε με φίλους, να κάνετε νέες γνωριμίες με ανθρώπους από όλο τον κόσμο, για να διηγηθείτε ιστορίες, να κάνετε ερωτήσεις, να συζητήσετε, να μάθετε και να κάνετε εντυπωσιακές συνομιλίες για χιλιάδες διαφορετικά θέματα» σημειώνει η εταιρεία.

Πώς μπορεί κάποιος να γίνει μέλος του Clubhouse

Το Clubhouse θα μπορούσε κάποιος να χαρακτηρίσει και… πριβέ, αφού για την ώρα χρειάζεται πρόσκληση από άλλον χρήση για να μπει κανείς.

Σύμφωνα με τους «New York Times», η εφαρμογή είχε 600.000 χρήστες τον Δεκέμβριο του 2020, ωστόσο όπως σημειώνεται στον ιστότοπο της εταιρείας: «Χτίζουμε το Clubhouse για όλους και εργαζόμαστε προκειμένου να γίνει διαθέσιμο στον κόσμο το συντομότερο δυνατό».

Δεν έχει γίνει πάντως γνωστό πότε θα ανοίξει η εφαρμογή για το ευρύ κοινό, αν και οι χρήστες iPhone έχουν ήδη τη δυνατότητα να κατεβάσουν την εφαρμογή και να εγγραφούν σε αυτήν, χωρίς όμως να έχουν ακόμα πρόσβαση στα δωμάτια συνομιλίας.




ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ