Δήμος Πλατανιά

Δήμος Πλατανιά: Έως την Τετάρτη 13 Μαΐου η υποβολή των ηλεκτρονικών αιτήσεων για το Κοινωνικό Παντοπωλείο

Από τη Τετάρτη 29 Απριλίου 2020 έως και την Τετάρτη 13 Μαΐου 2020,θα είναι ανοιχτή η διαδικτυακή πλατφόρμαplatanias.aitiseispoliton.grμέσω της οποίας οι ενδιαφερόμενοι πολίτες θα μπορούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά την αίτηση τους – επισυνάπτοντας και τα σχετικά δικαιολογητικά – για ένταξη στο πρόγραμμα δωρεάν παροχής ειδών πρώτης ανάγκης του Κοινωνικού Παντοπωλείου του Δήμου Πλατανιά.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ e-ΑΙΤΗΣΗΣ

Η χρήση της διαδικτυακής πλατφόρμας – η οποία έχει διακριθεί με το ασημένιο βραβείο στο διαγωνισμό των «Best City Awards 2017» – και συνακόλουθα η ηλεκτρονική υποβολή αίτησης είναι απλή και σύντομη και περιλαμβάνει δύο βασικά (2) βήματα:

ΒΗΜΑ 1: Εγγραφή

  • Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει αρχικά να εγγραφούν στη δικτυακή πύλη http://platanias.aitiseispoliton.gr.
  • Στην επιλογή «Εγγραφή» θα συμπληρώσουν τους (όνομα, επίθετο, ΑΦΜ, email κ.λπ) και αμέσως μετά θα επιλέξουν το όνομα χρήστη (username) που επιθυμούν και θα εισάγουν τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου.
  • Μετά την συμπλήρωση της φόρμας εγγραφής, το όνομα χρήστη που έχουν ήδη επιλέξει ο ενδιαφερόμενος και ο κωδικός πρόσβασης (password), ο οποίος δημιουργείται αυτόματα, αποστέλλονται στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλωθεί.

ΒΗΜΑ 2: Συμπλήρωση της Αίτησης

  • Στη συνέχεια με το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης, οι ενδιαφερόμενοι θα πραγματοποιήσουν την εισαγωγή τους στην πλατφόρμα.
  • Μετά την εισαγωγή τους, θα επιλέξουν από το αριστερό μενού το κουμπί «Αίτηση» και μπορούν να ξεκινήσουν την συμπλήρωση της αίτησης.
  • Τα στοιχεία που θα συμπληρώσουν πρέπει να είναι αληθινά και επέχουν θέση υπεύθυνης δήλωσης.
  • Μετά την ολοκλήρωση της εισαγωγής των απαραίτητων στοιχείων, κάθε πολίτης/χρήστης θα πρέπει να επισυνάψει ηλεκτρονικά όλα τα δικαιολογητικά που τεκμηριώνουν τις δηλωθείσες ιδιότητες, σύμφωνα με τον πίνακα δικαιολογητικών.
  • Μετά την συμπλήρωση της αίτησης και την υποβολή της, μπορεί να πραγματοποιηθεί εκτύπωση της αίτησης ή / και περαιτέρω επεξεργασία (αν χρειαστεί).

ΥΠΗΡΕΣΙΑ HELP DESK

Τέλος, αξίζει να επισημανθεί ότι για τις περιπτώσεις όπου πολίτες δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο ή δεν διαθέτουν Η/Υ, ο Δήμος Πλατανιά έχει προβλέψει την παροχή υπηρεσίας υποστήριξης αυτών, μέσω δύο γραφείων Helpdesk. Σε αυτή την περίπτωση, οι ενδιαφερόμενοι πολίτες θα πρέπει να επικοινωνούν τηλεφωνικά: (α) στο Δημαρχείο Πλατανιά (Γραφείο Κοινωνικής Πολιτικής / Τηλ.: 2821340053-40032) ή(β) στο Κέντρο Κοινότητας  Δήμου Πλατανιά (δημοτικό κατάστημα – πρώην δημαρχείο Αλικιανού / τηλ.: 2821341040-41033),  προκειμένου οι εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι να πραγματοποιήσουν την εγγραφή και να υποβάλλουν την αίτηση – για λογαριασμό του πολίτη – στο ηλεκτρονικό σύστημα και στη συνέχεια θα  προσκομίζουν  σε φυσική μορφή (μετά από συνεννόηση με τους εξουσιοδοτημένους υπαλλήλους)  τα κατά περίπτωση αναγκαία δικαιολογητικά, όπως αυτά απαιτούνται με βάση τις υπ. αρ. 325/2016 και 80/2020 Αποφάσεις του  ΔΣ Πλατανιά (διαθέσιμες στην ιστοσελίδα platanias.aitiseispoliton.gr).

 



ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ