Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, όπως ανακοίνωσε σε σχετικό δελτίο Τύπου στις 24/04/2025, είχε προγραμματιστεί πλειστηριασμός πρώτης κατοικίας στις 30/04/2025, για Έλληνα παλιννοστούντα, ευάλωτο οφειλέτη, ο οποίος είχε ενταχθεί στην πλατφόρμα του Εξωδικαστικού Μηχανισμού της Γενικής Γραμματείας Ιδιωτικού Χρέους, επιδιώκοντας ρύθμιση του δανείου του σε έναν και μοναδικό πιστωτή, συγκεκριμένα την Εθνική Τράπεζα.
Η απάντηση του Εξωδικαστικού Μηχανισμού ήρθε στις 28/04/2025, απαιτώντας προκαταβολή 7.500 ευρώ και μηνιαία δόση 450 ευρώ, ποσά στα οποία ο οφειλέτης δεν μπορούσε να ανταποκριθεί λόγω της δυσχερούς οικονομικής του κατάστασης.
Ο δανειολήπτης προσήλθε στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης την ίδια ημέρα, 24/04/2025, αιτούμενος νομική και συμβουλευτική υποστήριξη, με σκοπό τη διάσωση της πρώτης του κατοικίας.
Το νομικό τμήμα της Ένωσης, διαπιστώνοντας ότι ο συγκεκριμένος οφειλέτης βρέθηκε σε αυτή την αδιέξοδη κατάσταση παρά τις προσπάθειές του, και ενώ διέθετε τη βεβαίωση ευάλωτου οφειλέτη, προχώρησε άμεσα σε εγγραφή παρέμβαση προς τον πλειστηριάζοντα συμβολαιογράφο, ζητώντας την ακύρωση του πλειστηριασμού, τεκμηριώνοντας βάσιμους και νόμιμους λόγους.
Η παρέμβαση έφερε αποτέλεσμα: ο πλειστηριασμός δεν εκτελέστηκε.
Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης σημειώνει ότι τέτοια περιστατικά έχουν πολλαπλασιαστεί το τελευταίο διάστημα και καλεί κάθε δανειολήπτη που αντιμετωπίζει πρόβλημα με την εξυπηρέτηση του δανείου του, να επικοινωνήσει εγκαίρως.
Ραντεβού: Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή – Ώρες: 09:00 έως 12:00
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 28210 92306






















